Подршка корисницима

Пријава

Пријавите се на мејлинг листу

Подршка корисницима

ЦПМ својим клијентима нуди подршку, како у коришћењу софтверских решења Oracle Primavera и FrontRange GoldMine, тако и у процесу стицања ПМИ сертификата (PMP® и CAPM®) које издаје међународно удружење пројектних менаџера, Project Management Institute (PMI).

У оквиру техничке подршке, наш тим искусних професионалаца  прати и анализира Ваше конкретне проблеме и захтеве и омогућава Вам да на брз и ефикасан начин решите сваку потешкоћу са којом се сусретнете током рада са софтверима Oracle Primavera или FrontRange GoldMine. Корисницима ЦПМ техничке подршке на располагању је директна подршка на терену, подршка путем телефона, саветодавни састанци, као и двадесетчетворочасовни приступ ЦПМ бази знања.

Када је реч о стицању PMP® и CAPM® сертификата, ЦПМ својим клијентима помаже у свакој фази неопходној за сертификацију, од пружања обуке неопходне за сертификацију, преко учлањења у PMI и пријављивања испита, менторских сесија и припремног курса који воде искусни сертификовани консултанти, до пружања обука неопходних за одржавање сертификата.

Podrska korisnicima

Питајте ЦПМ
X

Честа питања

1. Како инсталирати Oracle Primavera софтвер?
Инсталација и имплементација Oracle Primavera софтвера треба да се врши преко Oracle Консултантског сервиса или уз помоћ сертификованиог Oracle партнера.

2. Истекло ми је одржавање Примавера лиценци, имам проблем са рачунаром и потребно је поново инсталирати софтвер, а не желим да обновим техничку подршку за наредну годину?
ЦПМ препоручује свим својим корисницима софтвера да подршку обнављају сваке године, међутим, подршку такође можемо обрачунавати по утрошеним сатима за решавање проблема.

3. Желим да сазнам који је последњи сервисни за одређену верзију Primavera софтвера који користим?
Обратите се ЦПМ техничкој подршци мејлом како би добили приступ секцији  за преузимање на ЦПМ сајту са које можете преузети фајлове. Услов који треба да буде задовољен је да сте корисник ЦПМ техничке подршке.

4. Софтвер ми пријављује одређену грешку и не могу да је решим сам?
Пошаљите нам мејл са описом грешке коју ћемо одмах проверити у нашој бази знања и посаветовати Вас како да поступите.