Подршка корисницима

Пријава

Пријавите се на мејлинг листу

ЦПМ техничка подршка - FrontRange Goldmine

Корисницима GoldMine алата ЦПМ нуди техничку подршку која прати, анализира и решава конкретне проблеме и захтеве корисника, директно на терену у Вашем предузећу у договореном року. ЦПМ сву комуникација са Корисником у процесу пружања техничке подршке врши директно преко једне одговорне особе на такав начин да професионалним саветима и предлозима помаже решавању свих Ваших техничких и пословних изазова и ризика.

ЦПМ корисницима техничке подршке нуди следеће услуге:

1. Инсталација и имплементација CRM система

2. Додатна обука за коришћење CRM система

3. Формирање базе контаката и уношење основних податке о корисницима

4. Формирање окружења за рад корисника у маркетингу и продаји

5. Прављење група контаката

6. Асистенција Вашем тиму у обављању маркетиншких анализа

7. Помоћ корисницима при свакодневном коришћењу GoldMine софтвера

8. Литературу, упутства и корисничке приручнике на српском језику

9. Дијагностиковање кварова и проблема при раду (на терену код корисника)

 

Питајте ЦПМ
X

Честа питања

1. Коме је намењен GoldMine?
Различите компаније широм света користи GoldMine. Ако се Ваше предузеће или организација бави праћењем и чувањем информација о клијентима или контактима, треба вам алат као што је GoldMine.

2. За шта се користи GoldMine?
GoldMine се најчешће користи за чување информација о купцима, клијентима и контактима. Користи се за праћење Вашеих активности, управљње маркетиншким кампањама и праћењем могућности за продају.

3. Какву помоћ могу добити од Wizard Systems?
Wizard Systems може да инсталира цео систем за Вас. Ако вам је потребна помоћ у постављању GoldMine, ЦПМ може да Вам обезбеди пуну инсталацију, обуку и подршку.

4. Да ли је GoldMine компликован за употребу?
Не, GoldMine постоји још од 1991. године и има 2 милиона корисника широм света. Ако умете да најосновније користите рачунар можете да користите GoldMine.