Банке

У складу са светским трендовима у банкарском пословању, у циљу обезбеђивања конкурентске предности на тржишту и повећања квалитета управљања ИТ пројектима, неопходно је да Банка унапреди своју методологију за управљање реализацијом ИТ пројеката.

Крајњи циљ овог стратешки важаног развојног пројеката је даље побољшање пословања у следећим областима:

1. Боље одлучивање у фази иницирања пројеката, тј., анализа ефеката улагања и повраћаја инвестиција сваког пројекта. На основу ових анализа пројекат се пре почетка реализације благовремено оцењује и бива или одобрен или одбијен.

2. Увођење јединственог система за управљање људским ресурсима (запослени, руководство, екстерни учесници) који се у савременој пракси руковођења пројектима користи за:

  • Повећање продуктивности интерних ресурса
  • Рационализацију употребе екстерних ресурса
  • Додељивање приоритета пројектима на основу стратегије Банке и укупне искоришћености свих ресурса ИТ сектора

3. Портфолио анализа реализованих ефеката свих пројеката Банке кроз извештавање руководства о:

  • Статусу трошкова према врсти употребљених и утрошених ресурса
  • Планираним будућим потребама за ресурсима
  • Актуелном статусу свих пројеката Банке у посматраном временском интервалу
  • Актуелном статусу свих пројеката ИТ сектора Банке у посматраном временском интервалу

4. Стандардизовани начин извештавања, комуникације и израде пројектне документације

Применом савременог ЦПМ Система за управљање пројектима у ИТ сектору Банке осигурава се њена конкурентска предност на тржишту и повећава квалитет управљања ИТ пројектима. Финансијски резултати пројеката из перспективе Инвеститора огледају се у повећању вредности капитала Банке, а из перспективе клијената у повећању штедње, квалитета услуга и задовољства клијената.

Неке од наших референци у банкарском сектору:

  • Banka Intesa
  • Credit Agricole
  • EFG Eurobank
  • Комерцијална банка
  • Меридиан банка
  • Народна банка Србије
  • NLB LHB
  • OTP банка
  • ProCredit bank
  • Универзал банка
Питајте ЦПМ
X