Подршка корисницима

Подршка корисницима

ЦПМ својим клијентима нуди подршку, како у коришћењу софтверских решења Oracle Primavera и FrontRange GoldMine, тако и у процесу стицања ПМИ сертификата (PMP® и CAPM®) које издаје међународно удружење пројектних менаџера, Project Management Institute (PMI).

У оквиру техничке подршке, наш тим искусних професионалаца  прати и анализира Ваше конкретне проблеме и захтеве и омогућава Вам да на брз и ефикасан начин решите сваку потешкоћу са којом се сусретнете током рада са софтверима Oracle Primavera или FrontRange GoldMine. Корисницима ЦПМ техничке подршке на располагању је директна подршка на терену, подршка путем телефона, саветодавни састанци, као и двадесетчетворочасовни приступ ЦПМ бази знања.

Када је реч о стицању PMP® и CAPM® сертификата, ЦПМ својим клијентима помаже у свакој фази неопходној за сертификацију, од пружања обуке неопходне за сертификацију, преко учлањења у PMI и пријављивања испита, менторских сесија и припремног курса који воде искусни сертификовани консултанти, до пружања обука неопходних за одржавање сертификата.

ЧЕСТА ПИТАЊА

Инсталација и имплементација Oracle Primavera софтвера треба да се врши преко Oracle Консултантског сервиса или уз помоћ сертификованиог Oracle партнера.
ЦПМ препоручује свим својим корисницима софтвера да подршку обнављају сваке године, међутим, подршку такође можемо обрачунавати по утрошеним сатима за решавање проблема.

Обратите се ЦПМ техничкој подршци мејлом како би добили приступ секцији за преузимање на ЦПМ сајту са које можете преузети фајлове. Услов који треба да буде задовољен је да сте корисник ЦПМ техничке подршке.
Пошаљите нам мејл са описом грешке коју ћемо одмах проверити у нашој бази знања и посаветовати Вас како да поступите.