Банке
У складу са светским трендовима у банкарском пословању, у циљу обезбеђивања конкурентске предности на тржишту и повећања квалитета управљања ИТ пројектима, неопходно је да Банка унапреди своју методологију за управљање реализацијом ИТ пројеката.
Крајњи циљ овог стратешки важаног развојног пројеката је даље побољшање пословања у следећим областима:
1. Боље одлучивање у фази иницирања пројеката, тј., анализа ефеката улагања и повраћаја инвестиција сваког пројекта. На основу ових анализа пројекат се пре почетка реализације благовремено оцењује и бива или одобрен или одбијен.
2. Увођење јединственог система за управљање људским ресурсима (запослени, руководство, екстерни учесници) који се у савременој пракси руковођења пројектима користи за:
- Повећање продуктивности интерних ресурса
- Рационализацију употребе екстерних ресурса
- Додељивање приоритета пројектима на основу стратегије Банке и укупне искоришћености свих ресурса ИТ сектора
3. Портфолио анализа реализованих ефеката свих пројеката Банке кроз извештавање руководства о:
- Статусу трошкова према врсти употребљених и утрошених ресурса
- Планираним будућим потребама за ресурсима
- Актуелном статусу свих пројеката Банке у посматраном временском интервалу
- Актуелном статусу свих пројеката ИТ сектора Банке у посматраном временском интервалу
4. Стандардизовани начин извештавања, комуникације и израде пројектне документације
Применом савременог ЦПМ Система за управљање пројектима у ИТ сектору Банке осигурава се њена конкурентска предност на тржишту и повећава квалитет управљања ИТ пројектима. Финансијски резултати пројеката из перспективе Инвеститора огледају се у повећању вредности капитала Банке, а из перспективе клијената у повећању штедње, квалитета услуга и задовољства клијената.
Неке од наших референци у банкарском сектору:
- Banka Intesa
- Credit Agricole
- EFG Eurobank
- Комерцијална банка
- Меридиан банка
- Народна банка Србије
- NLB LHB
- OTP банка
- ProCredit bank
- Универзал банка