Полазници: Руководиоци пројеката, пројектни тимови, развојни тимови, руководиоци портфолиа и програма развоја производа, власници процеса и производа
Трајање: 2 дана (14 сати)
САДРЖАЈ:
- Производна стратегија: Product roadmap, Product vision, UX strategy, Product KPI
- Иновирање решења са Design thinking техникама
- Коришћење нових технологија у развоју о новим производима, услугама и начинима дистрибуције
- Дефинисање опсега пројекта и пројектних циљева
- MVP дизајн и прототипови
- Процена буџета за развојне пројекте
- Производне финансије ( фин. појмови CBA, ROI, NPV, Capex, Opex, P&L)
- Приоритизација производних елемената и захтева Backlog-a
- Мерење перформанси и извештавање кључних учесника
- Product business case Pitch
- Структуира животног циклуса производа
- Quan и qual методологија за идентификацију корисничких потреба – примена психологије, социологије и антропологије
- Хибридна комбинација развоја производа: Design thinking – Agile – Lean – Waterfall
- Компетенције лидера и сарадња тима
- Синергија продуктног, пројектног и иновацијског портфолиа (PMO i R&D)