Дизајн производа и управљање пројектима

Полазници: Руководиоци пројеката, пројектни тимови, развојни тимови, руководиоци портфолиа и програма развоја производа, власници процеса и производа

Трајање: 2 дана (14 сати)

САДРЖАЈ:

  • Производна стратегија: Product roadmap, Product vision, UX strategy, Product KPI
  • Иновирање решења са Design thinking техникама
  • Коришћење нових технологија у развоју о новим производима, услугама и начинима дистрибуције
  • Дефинисање опсега пројекта и пројектних циљева
  • MVP дизајн и прототипови
  • Процена буџета за развојне пројекте
  • Производне финансије ( фин. појмови CBA, ROI, NPV, Capex, Opex, P&L)
  • Приоритизација производних елемената и захтева Backlog-a
  • Мерење перформанси и извештавање кључних учесника
  • Product business case Pitch
  • Структуира животног циклуса производа
  • Quan и qual методологија за идентификацију корисничких потреба – примена психологије, социологије и антропологије
  • Хибридна комбинација развоја производа: Design thinking – Agile – Lean – Waterfall
  • Компетенције лидера и сарадња тима
  • Синергија продуктног, пројектног и иновацијског портфолиа (PMO i R&D)

Пријава на обуку

Подаци о фирми