U skladu sa svetskim trendovima u bankarskom poslovanju, u cilju obezbeđivanja konkurentske prednosti na tržištu i povećanja kvaliteta upravljanja IT projektima, neophodno je da Banka unapredi svoju metodologiju za upravljanje realizacijom IT projekata.
Krajnji cilj ovog strateški važanog razvojnog projekata je dalje poboljšanje poslovanja u sledećim oblastima:
1. Bolje odlučivanje u fazi iniciranja projekata, tj., analiza efekata ulaganja i povraćaja investicija svakog projekta. Na osnovu ovih analiza projekat se pre početka realizacije blagovremeno ocenjuje i biva ili odobren ili odbijen.
2. Uvođenje jedinstvenog sistema za upravljanje ljudskim resursima (zaposleni, rukovodstvo, eksterni učesnici) koji se u savremenoj praksi rukovođenja projektima koristi za:
Povećanje produktivnosti internih resursa
Racionalizaciju upotrebe eksternih resursa
Dodeljivanje prioriteta projektima na osnovu strategije Banke i ukupne iskorišćenosti svih resursa IT sektora
3. Portfolio analiza realizovanih efekata svih projekata Banke kroz izveštavanje rukovodstva o:
Statusu troškova prema vrsti upotrebljenih i utrošenih resursa
Planiranim budućim potrebama za resursima
Aktuelnom statusu svih projekata Banke u posmatranom vremenskom intervalu
Aktuelnom statusu svih projekata IT sektora Banke u posmatranom vremenskom intervalu
4. Standardizovani način izveštavanja, komunikacije i izrade projektne dokumentacije
Primenom savremenog CPM Sistema za upravljanje projektima u IT sektoru Banke osigurava se njena konkurentska prednost na tržištu i povećava kvalitet upravljanja IT projektima. Finansijski rezultati projekata iz perspektive Investitora ogledaju se u povećanju vrednosti kapitala Banke, a iz perspektive klijenata u povećanju štednje, kvaliteta usluga i zadovoljstva klijenata.