Oracle Primavera Unifier

Upravljanje kapitalnim programima: Kontrola projekata i upravljanje postrojenjima

Uvećajte efikasnost ulaganja svojih kapitalnih sredstava koristeći podatke i fleksibilne uvide u njih kao polugu kojom ćete obezbediti da se usmerite na projekte koji daju najveći doprinos ostvarenju ciljeva vaše organizacije. Uspešno izvršite projekte koristeći standardizovane postupke i iskoristite nadzor nad projektima kako biste održali čitav portfolio projekata na pravom putu dok istovremeno efikasno održavate sve svoje izgrađene objekte i postrojenja.

Poboljšajte upravljanje kapitalnim programima, kao i objektima i postrojenjima

Poboljšajte tačnost predviđanja novčanih tokova, administraciju ugovora, kontrolu tokova gotovine i upravljanje izvorima finansiranja i troškovima primenom sistema na nivou projekata, programa i portfolija u organizaciji koji je izgrađen da poveže međusobno uslovljene radnje kao što su finansiranje, budžetiranje, realizacija ugovora i nabavki i upravljanje promenama. Uvećajte ulaganja u svoja kapitalna sredstva upravljanjem i optimizacijom svih faza životnog ciklusa vaše nekretnine od upravljanja projektom izgradnje objekta/postrojenja do njegovog održavanja.

Standardizovano planiranje portfolija

Primavera Unifier podržava standardizovano planiranje portfolia i odabir pravih projekata koristeći relevantne trenutne i prošle projektne podatke kako bi se obezbedila dosledna usklađenost između kapitalnih programa i organizacionih ciljeva.

Kompletne kontrola projekata

Primavera Unifier pruža snažnu kontrolu troškova, uključujući procene potreba, tokove novca i upravljanje izvorima finansiranja, upravljanje ugovorima i rizicima u celoj organizaciji i praćenje ključnih događaja na osnovu Primaverinog projektnog rasporeda.

Upravljanje objektima i imovinom

Upravljanje objektima pomoću Primavera Unifier omogućava upravljanje zadacima, uključujući zahteve za servisiranjem, preventivno i korektivno održavanje, inventarisanje, inspekcije i procene stanja objekata/postrojenja, a podržava i revizije i automatizovano izveštavanje.

Prilagodivi poslovni tokovi zasnovani na obrascima

Primavera Unifier tokovi rada zasnovani na obrascima omogućavaju inteligentno upravljanje krugovima odobravanja, uključujući uvezivanje više radnih tokova u jedan poslovni proces, dinamičko preusmeravanje radnih tokova za naredne preglede.

Uvid u portfolio i izveštavanje

Izveštavanje o više projekata i uvidi koje pruža Primavera Unifier koriste Oracle Analytics Publisher i isporučuju tačne, ažurne podatke o tokovima novca i statuse na nivou projekta i portfolija.

Unifier mobilna aplikacija

Upravljajte i odobravajte zapise u okviru poslovnih procesa gde god da se nalazite, „online“ ili „offline“. Primajte obaveštenja, stvarajte zapise i priložite fotografije sa radnih mesta kako biste pratili napredak projekta.

Prednosti upravljanja životnim ciklusom projekta i imovinom

Automatizacija i standardizacija portfolio planiranja poboljšava usklađenost sa ciljevima organizacije. Kontrola na nivou projekta i portfolija pomaže da se obezbedi uspešno izvršenje projekta i optimizacija portfolija. Digitalizacija postrojenja i upravljanje imovinom poboljšavaju operativna dostignuća.

01) Prednosti integrisanog planiranja i izvršenja projekta

Koristite podatke o stvarnim tokovima novca da biste poboljšali obaveštenosti i tačnost prognoze. Delite relevantne podatke između planiranja i izvršenja kako biste smanjili rizik od kašnjenja u vezi sa finansiranjem.

02) Koristi od objedinjenog upravljanja troškovima i ugovorima

Integrisano upravljanje troškovima i ugovorima pomaže u povećanju tačnosti predviđanja, poboljšava vidljivost tokova novca i ubrzava administraciju ugovora i njihovih izmena.

03) Prednosti povezanog upravljanja ugovorima i promenama

Povežite upravljanje ugovorima i promenama da biste povećali kontrolu nad vašim ugovornim obavezama. Smanjite vreme potrebno za ažuriranje ugovora na osnovu odobrenih promena.

04) Objedinite prednosti upravljanja troškovima i projektnim rasporedom

Povećajte tačnost budžeta i predviđanja, pratite napredak projekta, steknite uvid u uticaje promena na troškove i projektni raspored i overite završen posao.

05) Korist od upravljanja izvorima finansiranja

Upravljajte višestrukim izvorima finansiranja kako biste osigurali da su sredstva pravilno raspoređena, da se poštuju vremenski rasporedi i da je izveštavanje tačno i u skladu zahtevima.

06) Prednosti upravljanja objektima i imovinom

Preventivno održavanje, upravljanje radnim nalozima i administracija garancija štede vreme i novac, pomažući vam da poboljšate operacije i povećate efikasnost tokom životnog ciklusa nekretnine. Podržite planiranje budžeta i održavanja tako što ćete automatizovati inspekciju stanja vaših objekata i postrojenja kao ishod prikupljanja podataka, analize i izveštavanja.

 

 
 
 
 
 
 
projekta i portfolija. 
Unifier mobilna aplikacija 
Upravljajte i odobravajte zapise u okviru poslovnih procesa gde god da se nalazite, online“ ili 
offline. Primajte obaveštenja, stvarajte zapise i priložite fotografije sa radnih mesta kako 
biste pratili napredak projekta. 
Prednosti upravljanja životnim ciklusom projekta i imovinom 
Automatizacija i standardizacija portfolio planiranja poboljšava usklađenost sa 
ciljevima organizacije. Kontrola na nivou projekta i portfolija pomaže da se obezbedi 
uspešno izvršenje projekta i optimizacija portfolija. Digitalizacija postrojenja i 
upravljanje imovinom poboljšavaju operativna dostignuća. 
01 Prednosti integrisanog planiranja i izvršenja projekta 
Koristite podatke o stvarnim tokovima novca da biste poboljšali obaveštenosti i tačnost 
prognoze. Delite relevantne podatke između planiranja i izvršenja kako biste smanjili rizik 
od kašnjenja u vezi sa finansiranjem. 
02 Koristi od objedinjenog upravljanja troškovima i ugovorima 
Integrisano upravljanje troškovima i ugovorima pomaže u povećanju tačnosti predviđanja, 
poboljšava vidljivost tokova novca i ubrzava administraciju ugovora i njihovih izmena. 
03 Prednosti povezanog upravljanja ugovorima i promenama 
Povežite upravljanje ugovorima i promenama da biste povećali kontrolu nad vašim ugovornim 
obavezama. Smanjite vreme potrebno za ažuriranje ugovora na osnovu odobrenih promena. 
04 Objedinite prednosti upravljanja troškovima i projektnim rasporedom 
Povećajte tačnost budžeta i predviđanja, pratite napredak projekta, steknite uvid u uticaje 
promena na troškove i projektni raspored i overite završen posao. 
05 Korist od upravljanja izvorima finansiranja 
Upravljajte višestrukim izvorima finansiranja kako biste osigurali da su sredstva pravilno 
raspoređena, da se poštuju vremenski rasporedi i da je izveštavanje tačno i u skladu zahtevima. 
06 Prednosti upravljanja objektima i imovinom 
Preventivno održavanje, upravljanje radnim nalozima i administracija garancija štede vreme 
i novac, pomažući vam da poboljšate operacije i povećate efikasnost tokom životnog ciklusa 
nekretnine. Podržite planiranje budžeta i održavanja tako što ćete automatizovati inspekciju 
stanja vaših objekata i postrojenja kao ishod prikupljanja podataka, analize i izveštavanja. 
 
 
 

 

 
 

 

Upravljanje kapitalnim programima: Kontrola projekata i upravljanje postrojenjima

Uvećajte efikasnost ulaganja svojih kapitalnih sredstava koristeći podatke i fleksibilne uvide u njih kao polugu kojom ćete obezbediti da se usmerite na projekte koji daju najveći doprinos ostvarenju ciljeva vaše organizacije. Uspešno izvršite projekte koristeći standardizovane postupke i iskoristite nadzor nad projektima kako biste održali čitav portfolio projekata na pravom putu dok istovremeno efikasno održavate sve svoje izgrađene objekte i postrojenja.

Poboljšajte upravljanje kapitalnim programima, kao i objektima i postrojenjima

Poboljšajte tačnost predviđanja novčanih tokova, administraciju ugovora, kontrolu tokova gotovine i upravljanje izvorima finansiranja i troškovima primenom sistema na nivou projekata, programa i portfolija u organizaciji koji je izgrađen da poveže međusobno uslovljene radnje kao što su finansiranje, budžetiranje, realizacija ugovora i nabavki i upravljanje promenama. Uvećajte ulaganja u svoja kapitalna sredstva upravljanjem i optimizacijom svih faza životnog ciklusa vaše nekretnine od upravljanja projektom izgradnje objekta/postrojenja do njegovog održavanja.

Standardizovano planiranje portfolija

Primavera Unifier podržava standardizovano planiranje portfolia i odabir pravih projekata koristeći relevantne trenutne i prošle projektne podatke kako bi se obezbedila dosledna usklađenost između kapitalnih programa i organizacionih ciljeva.

Kompletne kontrola projekata

Primavera Unifier pruža snažnu kontrolu troškova, uključujući procene potreba, tokove novca i upravljanje izvorima finansiranja, upravljanje ugovorima i rizicima u celoj organizaciji i praćenje ključnih događaja na osnovu Primaverinog projektnog rasporeda.

Upravljanje objektima i imovinom

Upravljanje objektima pomoću Primavera Unifier omogućava upravljanje zadacima, uključujući zahteve za servisiranjem, preventivno i korektivno održavanje, inventarisanje, inspekcije i procene stanja objekata/postrojenja, a podržava i revizije i automatizovano izveštavanje.

Prilagodivi poslovni tokovi zasnovani na obrascima

Primavera Unifier tokovi rada zasnovani na obrascima omogućavaju inteligentno upravljanje krugovima odobravanja, uključujući uvezivanje više radnih tokova u jedan poslovni proces, dinamičko preusmeravanje radnih tokova za naredne preglede.

Uvid u portfolio i izveštavanje

Izveštavanje o više projekata i uvidi koje pruža Primavera Unifier koriste Oracle Analytics Publisher i isporučuju tačne, ažurne podatke o tokovima novca i statuse na nivou projekta i portfolija.

Unifier mobilna aplikacija

Upravljajte i odobravajte zapise u okviru poslovnih procesa gde god da se nalazite, „online“ ili „offline“. Primajte obaveštenja, stvarajte zapise i priložite fotografije sa radnih mesta kako biste pratili napredak projekta.

Prednosti upravljanja životnim ciklusom projekta i imovinom

Automatizacija i standardizacija portfolio planiranja poboljšava usklađenost sa ciljevima organizacije. Kontrola na nivou projekta i portfolija pomaže da se obezbedi uspešno izvršenje projekta i optimizacija portfolija. Digitalizacija postrojenja i upravljanje imovinom poboljšavaju operativna dostignuća.

01 Prednosti integrisanog planiranja i izvršenja projekta

Koristite podatke o stvarnim tokovima novca da biste poboljšali obaveštenosti i tačnost prognoze. Delite relevantne podatke između planiranja i izvršenja kako biste smanjili rizik od kašnjenja u vezi sa finansiranjem.

02 Koristi od objedinjenog upravljanja troškovima i ugovorima

Integrisano upravljanje troškovima i ugovorima pomaže u povećanju tačnosti predviđanja, poboljšava vidljivost tokova novca i ubrzava administraciju ugovora i njihovih izmena.

03 Prednosti povezanog upravljanja ugovorima i promenama

Povežite upravljanje ugovorima i promenama da biste povećali kontrolu nad vašim ugovornim obavezama. Smanjite vreme potrebno za ažuriranje ugovora na osnovu odobrenih promena.

04 Objedinite prednosti upravljanja troškovima i projektnim rasporedom

Povećajte tačnost budžeta i predviđanja, pratite napredak projekta, steknite uvid u uticaje promena na troškove i projektni raspored i overite završen posao.

05 Korist od upravljanja izvorima finansiranja

Upravljajte višestrukim izvorima finansiranja kako biste osigurali da su sredstva pravilno raspoređena, da se poštuju vremenski rasporedi i da je izveštavanje tačno i u skladu zahtevima.

06 Prednosti upravljanja objektima i imovinom

Preventivno održavanje, upravljanje radnim nalozima i administracija garancija štede vreme i novac, pomažući vam da poboljšate operacije i povećate efikasnost tokom životnog ciklusa nekretnine. Podržite planiranje budžeta i održavanja tako što ćete automatizovati inspekciju stanja vaših objekata i postrojenja kao ishod prikupljanja podataka, analize i izveštavanja.