Polaznici: Rukovodioci projekata, projektni timovi, razvojni timovi, rukovodioci portfolia i programa razvoja proizvoda, vlasnici procesa i proizvoda
Trajanje: 2 dana (14 sati)
SADRŽAJ:
- Proizvodna strategija: Product roadmap, Product vision, UX strategy, Product KPI
- Inoviranje rešenja sa Design thinking tehnikama
- Korišćenje novih tehnologija u razvoju o novim proizvodima, uslugama i načinima distribucije
- Definisanje opsega projekta i projektnih ciljeva
- MVP dizajn i prototipovi
- Procena budžeta za razvojne projekte
- Proizvodne finansije ( fin. pojmovi CBA, ROI, NPV, Capex, Opex, P&L)
- Prioritizacija proizvodnih elemenata i zahteva Backlog-a
- Merenje performansi i izveštavanje ključnih učesnika
- Product business case Pitch
- Struktuira životnog ciklusa proizvoda
- Quan i qual metodologija za identifikaciju korisničkih potreba – primena psihologije, sociologije i antropologije
- Hibridna kombinacija razvoja proizvoda: Design thinking – Agile – Lean – Waterfall
- Kompetencije lidera i saradnja tima
- Sinergija produktnog, projektnog i inovacijskog portfolia (PMO i R&D)